Otázky & odpovědi


Jak mám objednat vstupenky?

V ceníku zvolte požadovanou vstupenku a počet kusů a klikněte na volbu KOUPIT. Pokračujte v nákupu nebo přejděte do košíku. V košíku prosím zkontrolujte objednané vstupenky. Máte-li zájem o pojištění vstupenek, klikněte na obrázek . Dále prosím vyplňte Vaše kontaktní údaje. Je-li doručovací adresa odlišná od adresy fakturační, vyplňte oba údaje. Pro doplňující požadavky použijte pole poznámky. Odešlete objednávku, obratem obdržíte e-mailem fakturu.


Jak poznám, že místa na tribuně, kterou objednávám, jsou ještě volná?

Nabídku vstupenek průběžně aktualizujeme a v případě vyprodání určité kategorie vstupenky ji stahujeme z prodeje. Může však dojít k tomu, že dojde k vyprodání objednané kategorie vstupenek v mezičase mezi provedením objednávky a zaplacením objednávky, v tom případě Vás obratem informujeme s nabídkou náhradní kategorie vstupenky.


Jak za vstupenky zaplatit a jak budu vědět, že peníze došly?

Fakturu můžete uhradit platební kartou, bankovním převodem (resp.vkladem na účet nebo poštovní poukázkou na účet). Nezapomeňte prosím na uvedení přiděleného variabilního symbolu, jedná se o zásadní údaj, bez něj nebude možno Vaši platbu identifikovat. Po přijetí a zpracování Vaší platby obdržíte potvrzení o přijetí úhrady a Vaše vstupenky budou závazně zajištěny.


Proč musím platit za vstupenky předem a nemohu je dostat třeba dobírkou?

Platební podmínky přebíráme od dodavatelů vstupenek, přijatá platba od zákazníka je ihned zasílána do zahraničí a vstupenky jsou dodavateli placeny předem. Do ČR jsou doručeny jen předem zaplacené vstupenky. Rádi bychom našim zákazníkům nabídli jiné platební podmínky, jsme však nuceni dodržovat podmínky dodavatelů vstupenek.


K čemu je dobré pojištění vstupenek?

Pojištění se sjednává pro případy, kdy se pojištěný nebude moci z vážných důvodů zúčastnit akce (např.vážné onemocnění či úraz s hospitalizací, úmrtí, poškození bydliště těsně před konáním akce a další.) Detailní informace a pojistné podmínky naleznete ZDE. Pojištění je možno sjednat pouze zároveň s objednávkou vstupenek, nikoli dodatečně. Pro zajištění pojištění je třeba uvést jména všech pojištěných osob.


Mohu požadovat konkrétní místo na tribuně?

Váš požadavek rádi předáme pořadateli závodu při závazném zajištění Vašich vstupenek - přidělení požadovaných míst je však plně v jeho kompetenci a z naší strany tedy splnění tohoto požadavku nemůžeme garantovat.


Kdy mi budou vstupenky zaslány?

Zahájení termínu distribuce vstupenek a průběh distribuce závisí plně na organizátorovi akce. Vstupenky jsou odesílány obvykle cca 15 dnů před termínem konání akce, a to v závislosti na termínu dodání vstupenek od organizátora. Na některé závody bývá výjimečně zahájena distribuce dříve, v tom případě jsou zákazníkovi vstupenky odeslány ihned po zpracování. V případě pozdních objednávek může být termín kratší, vstupenky zasíláme min.4 dny před akcí.

Po odeslání vstupenek obdržíte e-mailem avízo o odeslání spolu s uvedením čísla zásilky a termínu jejího odeslání.


Odjíždím na dovolenou asi týden před závody, mohu si dát do objednávky požadavek na zaslání vstupenek před mým odjezdem?

Pokud odjíždíte několik dnů před závody do cílové destinace, termín Vašeho odjezdu doporučujeme do objednávky uvést (např.do poznámky objednávky), aby bylo možno Vaši objednávku při zahájení distribuce vstupenek zpracovat prioritně. Je však třeba vzít v úvahu termín distribuce, který je u některých pořadatelů zahájen až cca 15 a méně dnů před akcí (v případě last minute objednávek jsou to min.4 dny před akcí). Požadovaný termín doručení vstupenek nemůžeme z naší strany ovlivnit a tedy ho negarantujeme, doporučujeme raději Vaši cestu plánovat s ohledem na tuto skutečnost.


Jak budu vědět, co všechno se odehrává na místě na okruhu?

Přibližně 2 týdny před akcí je organizátorem vydáván program závodního víkendu. Tento je následně uveřejněn v infosekci.


Vážení zákazníci,

máte-li další dotazy, neváhejte nás prosím kontaktovat na tel.: (00420) 775 212 344 nebo e-mailem na: info@gptours.cz